"Оқу мақсаттары. Қысқа мерзімді жоспар құру" шебер-сыныбы Әдістемелік көмек көрсету, педагогтердің педагогикалық шеберлігін арттыру мақсатында мектепте "Озық педагогикалық тәжірибе мектебі" жобасы аясында қазақ тілі мұғалімі, педагог-зерттеуші Кусаинова Н.Е."Оқу мақсаттары. Қысқа мерзімді жоспар құруым" тақырыбында шебер сынып өткізді. Кусаинова Н.Е. жас педагогтарға оқу мақсаттарының жүйесі туралы, бағдарламадағы оқу мақсаттарында кодтау бар екендігі туралы түсініктеме берді: кодтың бірінші саны сыныпты, екінші және үшінші сандарды – бағдарламаның бөлімі мен кіші бөлімін, төртінші Сан осы кіші бөлімдегі оқу мақсатының нөмірленуін көрсетеді. Мысалы, кодтауда 7.2.1.4" 7 " – сынып, "2.1" – бөлім және кіші бөлім, "4" – оқу мақсатын нөмірлеу. Бұл іс-шарада ҚМЖ құру барысында оқу мақсаттарына жету, тапсырмалар құру сияқты мәселелер төңірегінде мұғалімдер өз тәжірибесімен бөлісті. Сондай-ақ Назгүл Ермекқызы мұғалімдермен бірге Блумның таксономиясын, оған сәйкес тапсаладырмалар құрастыруды талқылады. Өткізілген іс-шарадан күтілетін нәтиже: мұғалімдер алған білімдерін қолдана ы және пән бойынша ҚМЖ құру кезінде дағдыларын бекітеді. В целях оказания методической помощи, повышения педагогического мастерства педагогов в школе в рамках проекта "Школа передового педагогического опыта" учитель казахского языка, педагог-исследователь Кусаинова Н.Е. провела мастер-класс "Цели обучения. Составление краткосрочного плана". Кусаинова Н. Е. рассказала молодым педагогам про систему учебных целей, наличие кодирования учебных целей в программе: первое число кода указывает на класс, второе и третье числа – на раздел и подраздел программы, четвертое число указывает на нумерацию учебных целей в данном подразделе. Например, в кодировании 7.2.1.4 "7" класс, "2.1" раздел и подраздел, " 4 " – нумерация учебных целей. В ходе создания СМР на данном мероприятии учителя поделились своим опытом по таким вопросам, как достижение учебных целей, составление заданий. Также Назгуль Ермековна обсудила с учителями таксономию Блума, составление заданий по ней. Ожидаемый результат от проведенного мероприятия: учителя смогут применить полученные знания и закрепить навыки при создании КСП по предмету.